Jag gillar att ha ett handgjort kort till mina presenter jag ger bort, konstigt eller hur ;) Nåja jag vet, vi alla scrappare är sådana. Jag kommer inte ens ihåg när jag köpt ett kort senast :)
Har man ont om tid tycker jag det är rätt lagom att göra den här typen av snabba tags. Magnolia stämpeln på denna tag kommer från
Momas lil´shop of stamps.
Och vet ni, jag har vunnit :) Jag har lite tendens att glömma skriva här de gånger jag vinner, helst förra hösten, men nu ska jag faktiskt försöka komma ihåg att skryta riktigt ordentligt fortsättningsvis ;D Kortet i
nedan inlägg såg jag att jag vunnit med hos Designed to color. Om det är framröstad eller framlottad vinst vet jag faktiskt inte men det gör inte så mycket :) Jag får ju stämplar som pris ;) Sedan såg jag att jag med
detta kort blivit vald till Top 3 hos
I ♥ ProMarkers. Så ni förstår jag är extra glad ;)
Önskar er alla därute en riktigt härlig lördag!