måndag 25 januari 2010

Lotten är dragen!

Är sååå glad att sååå många velat vara med på utlottningen av något av mina smycken. Jätte kul! Jag vill tacka er alla för att ni varit med! Nu kanske ni även vill veta vinnaren? Men först ska jag berätta om hur jag genomfört lottningen. Jag skrev ner alla era namn, ni som fick två lotter har jag naturligtvis skrivit ner två gånger. Dessa namn klippte jag i små remsor som jag skrynklade ihop och bad min 7 åriga son dra en lott. Jag hoppas denna tjej kommer att ha på sig smycket någon gång. Och nu till vinnaren:



*

*

*

*

*

*

*

*

*

*

*

*

*

*

*

*

*

*

*


Grattis Pia! Du får smycket inom kort! :o)

1 kommentar:

  1. Tjohoooo!!!! :))))) vad kul!!! Jag kommer säkert att använda smycket :) TAck tack :)

    SvaraRadera

Tack för din kommentar!