måndag 8 juli 2013

Cool


Denna layout har jag helt glömt att visa :) Det är en lift av en av mina DT kollegor hos Allt Om Scrap. Kika in resten av gängets liftar hos Allt Om Scrap, inlägget hittar du här.

Häromdagen hittade jag silver färgad akrylfärg i butiken jag brukar köpa mina akrylfärger. Läckert! :) Jag har ju sett att det finns silverfärgad akrylfärg men det har inte funnits här. Jag vill helst inte beställa allt så de som finns på orten köper jag givetvis här. Och akrylfärg får man ju rätt lätt tag på :) Ska se vad jag lyckas använda den till :) Denna layout var kul att göra med lite klet med akrylfärger i bakgrundeen :)

Och du, jag hoppas du vill vara med i vår sommartävling hos Allt Om Scrap. En jättefin skiss att tolka.

Ha det bäst!

4 kommentarer:

  1. Du lyckas alltid ge din favvofärg den rätta stilen och utseendet =) Sååå läckert med den snygga blåa färgen och det du stämplat över = går inte mäta sig med färdiga papper =)
    Coolt kort på sonen oxå!!
    Silver är ju så snyggt så ser fram emot att se vad du skapar med den ;)
    Kram!

    SvaraRadera
  2. Ja denna LO är ju verkligen COOL ;)
    Såå himla tufft foto.
    Såå snyggt med akrylfärgen och så klart så är det blått ;) gillar!!

    Kul att se vad du hittar på med silverfärgen :)

    HA DET SÅ GOTT!!

    KRAMAR MAJSAN

    SvaraRadera
  3. Vilken cool kille och en riktigt cool inramning! Så snyggt svartvitt foto bland det klarblå och bruna, läckert med tapen och dekoren nedanför fotot också!

    Ha det toppen!

    Kram

    SvaraRadera

Tack för din kommentar!