lördag 30 november 2013

Mera jul


Det blir mer jul i detta inlägg :) Snart börjar jag ha tillräckligt med julkort för i år men ännu någon kommer jag nog att visa i min blogg :)

Dessa bloggade jag i K-design bloggen häromdagen. Kika gärna in där för att se min materiallista eller klicka vidare till K-design shopen. Kattiz har en massa massa roligt nytt i shopen. För dig som gillar färg, "klet och kladd" finns mycket godis shopen nu men även för dig som gillar charms och andra dekorationer. Och så givetvis K-designs alla härliga papper :)


Själva asken är köpt på Ica Maxi. K-designs julpapper tycker jag är så bra för de funkar perfekt så väl till kort som alter och layouter.


Ha det bäst!

1 kommentar:

  1. Mega-snyggt! Gillar den gröna färgen!

    Och så är det alltid så iögonfallande med kort och paket som matchar - suveränt!

    SvaraRadera

Tack för din kommentar!