fredag 6 december 2013

Layouter med "misslyckade" foton


Två dt alster för K-design är dessa layouter med foton som inte är så där jätte lyckade men som jag verkligen gillar ändå. Vill du se min materiallista till dessa layouter hittar du dem i K-design bloggen.

K-design har fått in massor med läckerheter de senaste veckorna. Mycket som passar till den som gillar lite "klet och kladd" :) Bland annat läckra metallic akrylfärger m m, m m.


Detta foto har jag scrappat tidigare också men jag gillar verkligen detta då det är så svårt att hinna få ett foto på sonen leende. Här är han verkligen glad och jag kommer ihåg hur glad han var den dagen när han fick vara och trixa i en skatepark med sin kickboard i somras. Tyvärr har vi ingen skatepark här var vi bor....

Ha det bäst!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för din kommentar!