onsdag 12 februari 2014

Love you


Once again I fell for a sketch challenge. This page is done after the sketch at Cést Magnifique kit february sketch. A lovely sketch which can be found here in the Cést Magnifique Kits blog.

All the beautiful papers on this layout comes from the Swedish manufacturer K-design, the canvas tags from YouDo and flowers Prima, the green flowers I can´t remember...

The last time, in october,  I joined the sketch challenge at Cést Magnifique blog I hade the luck to have my layout featured. I was so happy that day I saw my layout in their blog that I screamed out Jihoo or something like that :) The thing I remember is that my son came into the room and asked me what had happened. But he wasn´t as thrilled as I was :)

Återigen föll jag för en skiss utmaning. Denna layout är gjord efter en skiss i Cést Magnifique bloggen. En underbar skiss du kan hitta här.

Alla papper på denna layout är från svenska K-design, canvas tagsen är YouDo, blommor från Prima och de gröna kommer jag inte ihåg vilken tillverkare de är.

Sist jag var med i en skiss utmaning hos Cést Magnifique var i oktober och hade lyckan att hamna blad 6 layouter de visade upp i deras blogg, layouter som "stod ut" på ett eller annat sätt :) Jag vart så glad att jag tjöt till något så att sonen kom in i rummet och undrade vad som hänt. :) Han var dock inte speciellt imponerad :)

Ha det bäst!

2 kommentarer:

  1. Jätte fin, ja dubbel klickar på gilla knappen : )

    SvaraRadera
  2. Wow, another beautiful layout! So glad you fell for our sketch challenge at C'est Magnifique kits!

    SvaraRadera

Tack för din kommentar!