torsdag 14 januari 2010

Scrapbooking


Har ni börjat dokumentera era foton genom scrapbooking? Jag har länge varit sugen på att börja, men har inte riktigt kommit till skott ännu. Varje gång jag tänker börja slutar det med att jag gör ett kort istället :o) En enda layout har jag gjort i hela mitt liv. Men den är nog allt annat än "regel rätt" :o) Denna gjorde jag i höstas och glömde det viktigaste, nämnligen att skriva om händelsen och fotot.... Men jag får väl ta mig kragen och skriva åtminstone på baksidan. Detta blev i alla fall resultatet av mitt försökt till att scrappa ett Halloween foto :o)


Och vill ni se på riktigt fina layouter så ska ni gå in på Min lilla scrapvärld. Den tjejen kan ;o)


I morgon är det fredag. Skönt! Önskar er alla ett riktigt bra veckoslut!!!!

3 kommentarer:

  1. Hej Päivi
    Kortet kom idag, det är jättefint!!! Pengarna är överförda nu, du bör se dem imorgon, märkte dem med Malin.
    Nej jag har inte provat med scrapbooking, men jag framkallar mina foton, klistrar in i album o skriver ngn rad. Gör även egna album till barnen. Har däremot testat att göra fotoalbum hos Extra Film, det var kul.
    Om jag skulle testa scrapbooking tror jag att jag hade börjat i liten skala med att göra egna födelsedags o julkort.

    Kram och tack för affären!

    SvaraRadera
  2. Men du vännen... denna rockar juh!!! Tycker den är superfräck... å för det andra så finns det inga regler ;)... Vill se fler layouter =D

    Kram Maja

    SvaraRadera
  3. WoW! Snyggt! Willie gillar den också :) /Virve och Willie

    SvaraRadera

Tack för din kommentar!