lördag 13 februari 2010

Tack!


Min härliga vän, arbetskompis och fadder till min son överraskade mig med denna bok till Alla Hjärtans Dag! Tusen tack vännen! Har inte ännu mer än bläddrat i boken men det verkar helt underbar.

Och inte nog med detta, en annan väldigt härlig och god vän och arbetskompis hade lämnat ett chokladhjärta på mitt skrivbord på jobbet härmom dagen. Mums! Tyvärr finns inget foto på den för att den är redan uppäten :o)

Ja som ni förstår så har jag flera underbara arbetskompisar. Skulle det inte vara för alla dem så skulle mitt jobb vara ganska trå... nåja mindre roligt i alla fall. :o)

Ha en underbar lördag allihop! Kul att Du kikade in hos mig :o)

1 kommentar:

  1. Roligt med överaskningar, du är säkert en uppskattad arbetskamrat!!! Lite nyfiken blir jag vad jobbar du med?

    SvaraRadera

Tack för din kommentar!