lördag 6 november 2010

Pysselshopping på Biltema

Har någon gång visat till min man såna där "scrapväskor" där pennor, saxas m m, m m kan förvaras. Har länge velat ha en men skjutit upp på köpet. När vi var på Biltema häromdagen hittade min man denna väska, som jag tror är menad för elektriker. Men jag tyckte den passade även till mina behov :o) Nu betyder detta kanske att jag inte är så trendig i denna scrapvärld... :oD Men det gör inte så mycket, min man har lovat att ta över denna väska och "förvaringsboxen" ifall att jag någon gång inte längre vill ha dem :oD Så med andra ord blev det ett bra köp! Ett riktigt bra skulle jag nog säga :o)

Ha det bäst!

1 kommentar:

  1. Det viktiga är väl att den är funktionell? I vår ålder måste man inte följa trender om man inte vill! :)

    Kram

    SvaraRadera

Tack för din kommentar!