måndag 10 januari 2011

Manligt

En bekant till mig ville köpa "en hög" med kort, som hon uttryckte sig. Hon behöver kort till olika tillfällen, visserligen har jag en hel del färdiga men ville ändå ge henne lite valmöjligheter så det fick bli ett manligt kort i går kväll. :o)

Lite skrot lyckades jag även denna gång att trycka dit ;o) Nämligen ringarna till vänster hittade jag i garaget... :o) Snart börjar väl min man och klaga när jag alltid är och gräver i hans "gömmor" och varje gång slinker något med in :oD "Ploppen" i den mindre ringen är en ros, den är bara så mörk att det är svårt att se den annat som en klump :o)

Sonen blev sjuk i helgen och även idag behöver han vara hemma. Förhoppningsvis är han tillräckligt bra i morgon då skolan börjar här hos oss. Ute har det plötsligt blivit plusgrader. Efter en lång tid med kallt kan det vara skönt men jag är mest rädd för halkan plusgraderna för med sig... :o) Barnen lär gilla för då blir snön lite mer formbar :o)

Ha det bäst!

2 kommentarer:

  1. Snyggt kort!

    Hoppas sonen kryar på sig snabbt!

    Kram

    SvaraRadera
  2. Har också en son som gillar när det blir lite töväder så man kan göra snöbollar!
    Vad bra att du kan använda "skrot" i dina kort, hos oss skulle du hitta massor och ingen skulle sakna nått!
    Hör av dig när du behöver mer skrot!
    Det verkar gå både en rejäl förkylning och magsjuka just nu, vi är åter som tio små negerpojkar på jobbet!

    SvaraRadera

Tack för din kommentar!