fredag 20 maj 2011

Mitt första inspirationsbidrag hos ScrappaLoss

Idag, lite hastigt (och lustigt) gjorde jag mitt första inspirationsbidrag hos ScrappaLoss. Just nu pågår en extra tävling där. Kika in du också.

Som sagt så är detta mitt första inspirationsbidrag där. Denna vecka gästas ScrappaLoss av en otroligt duktig och känd scrappare, nämligen Ingvild Bolme. Just idag finns en tävling där du kan vinna Prima produkter för 150 kr (sponsrat av Scrap och Hobby). Det du behöver göra är att lifta Ingvilds layout. Så nu tycker jag att du kilar över till ScrappaLoss och läser vidare ;o)

Ha det bäst!

1 kommentar:

  1. Sv: Inte minns jag särskilt mycket fr min skoltid, inte fr Kemin i alla fall.

    Man får läsa på o försöka förstå så gott det går. Dottern säger att hon inte fattar ngt på lektionerna. Men att läraren är jättebra på Kemi. Då brukar jag säga att han inte är där för att vara bra på det utan för att kunna få Er att förstå.

    Du behöver inte oroa dig, man stöttar så gott man kan! Kankse har du sån tur till och med att han fixar det mesta på egen hand?

    Kul att se dina inspirationbidrag!

    Ska skicka ett meddelande till dig på FB m en förfrågan.

    Kram

    SvaraRadera

Tack för din kommentar!