tisdag 19 juli 2011

Mini kort med "Bubbla"

När jag gör kort utgår jag alltid från motiven, papper och dekorationer innan jag bestämmer vilken storlek jag gör på kortet. Långt ifrån alla min kort är 15 x 15 cm. De kan t ex vara 13 x 13, 10,5 x 15 eller som detta kort 6,5 x 10. Här jag har jag bara använt mig av de små journalingkorten som fanns på ScrapMoment som sedan ett bra tag sen är stängt. Folkan "Bubblan" är en stämpel från Stämpelkällan. Tycker inte kortet behöver mer än detta :o)

Ha det bäst!

3 kommentarer:

  1. Så fint!!! Jag gillar att bilen kör ut från kortet och det är precis lagomt med dekorationer runt om, jättesött verkligen!

    SvaraRadera
  2. supercoolt att den sticker ut!

    SvaraRadera
  3. Beställer gärna med en orange bubbla, min mamma hade ju en sådan i många år... ps betalning för förra kommer imorgon ds kram

    SvaraRadera

Tack för din kommentar!