måndag 5 september 2011

100% Norr utmaning #29


Igår fick jag plötsligt bråttom... Jag trodde att utmaning 29 hos 100% Norr skulle vara inne. I all hast slängde jag ihop ett kort för jag vill ju inte missa chansen att vara med att vinna :o) När man deltar i utmaningarna 27-28 har man chans att vinna ett kit från Little Yellow House. Och jag har ju gjort utmaningarna 27 och 28 :o)

Men men det visade sig att jag var ute en vecka för tidigt... hahah... typiskt mig... Nåja jag nöjer mig med detta kort som bidrag till utmaning #29 där man bara får använda sig av färgerna turkost, vitt och svart.

Trevlig vecka till er alla! Ha det bäst!

6 kommentarer:

  1. Du är rolig du... va skönt att du var ute i god tid!! Håller tummarna för dig... Ha det så bra!
    Kramizar Susanne

    SvaraRadera
  2. *skratt*
    Jättesnyggt kort!

    Ha det gott!

    SvaraRadera
  3. Hej å hå, har varit lite seeeg på att kommentera ett par dar nu, även seg på att scrappa : (
    Mycke fint du fått i hop sen ja va här sist. Inte så länge sen, men ändå : )
    Kram

    SvaraRadera
  4. Så fint kortet blev. Tack för att du deltar i vår utmaning.

    SvaraRadera
  5. Snyggt med alla stämplarna.

    Kramiz Maja

    SvaraRadera

Tack för din kommentar!