tisdag 13 mars 2012

9 års kalas

Bättre sent än aldrig sägs det ju :) Denna gång har jag scrappat ett foto från sonens 9-års kalas tidigare i år, ja så egentligen är jag väl inte så sen :)

Har använt mig av papper från Echo Park till denna superenkla layout. Serien A Boys Life passar så utmärkt till mycket och jag gillar namnet så mycket så den får följa med på layouten igen :)

Ha det bäst!

(hm... vad är det med mina bilder nu... de ser ju så suddiga ut när jag lägger upp dem är i bloggen....)

4 kommentarer:

  1. Så härlig LO, så snyggt du fått ihop färgerna, superfint!!

    KRAM MAJSAN

    SvaraRadera
  2. Läcker LO och härlig bild, du har verkligen fångat upp fotots färger i val av ark och dekor!

    Alltid lika kul att kika in hos dig och inspireras av dina alster!

    Ha en fantastisk dag!

    Kram

    SvaraRadera

Tack för din kommentar!