onsdag 27 mars 2013

Wishes & Dreams


När jag såg dessa Primas papper, Wishes & Dreams, kände jag att jag absolut måste ha dem :) De kändes som jag. Nu beställde jag inte hela kollektionen och tyvärr kände jag på en gång när jag fick dem i min hand att 1-2 papper av dem jag beställde hade jag behövt två av :)

Blommor och mycket andra dekos fanns inte till denna kollektion i den butiken, inte i alla fall då. Så blommorna är visserligen Primas men inte från den kollektionen. Fast jag måste ju ärligt säga att jag har inte koll på vad som ingår i kollektionen :)

Det är nu ett tag sedan jag gjorde denna, ca två veckor kanske, men jag har inte bloggat den för jag visste inte ens om jag skulle göra det först :D Jag lyckades nämligen förstöra bakgrundspappret... fick ta till med en gesso för att försöka dölja mina klantningar... Jag hade en verkligen fin idé i huvudet tyckte jag  men stämplade bl a helt fel.... :) Men jag nämdes bara inte slänga iväg pappret, fast jag hade ju kanske kunnat använda det och klippt ut blommorna och delar av pappret på kort... Istället valde jag att fortsätta med att försöka skapa efter skissen. Och nu... nu visar jag den i alla fall. ;)

Denna layout har jag faktiskt gjort efter Primas "Build a page" skiss nu i mars. Har ju givetvis inte skickat in den men behövde lite inspiration och tyckte skissen var fin.

Fotot vet jag att jag scrappat tidigare, kanske t o m journaling texten är liknande. Nåja... Jag tyckte detta foto passade bra till pappret. Jag börjar ha för lite foton på sonen just nu känns det som :) De foton jag tagit under vintern har ju mest varit ute och i olika backar med rattkälken så man ser ju knappt någon skillnad att de är från olika tillfällen :) Tror det är dax att börja ta fram kameran lite oftare igen. Om inte annat så försöka smygfota här och där :D

Ha det bäst



2 kommentarer:

  1. Hihi, japp smygfota är det enda som funkar här hemma nu.....och då hinner rackarna oftast hinna flänga upp en hand för ansiktet ändå = hopplöst =)
    Klart du skall skicka in detta bidrat till tävligen = den är såååå fin och det är bara du som ser "misstagen" du gjort. Man kan oftast rädda sina misstag precis som du gjort här = man får helt enkelt kleta över något eller fästa en blomma =)
    Vad jag tycker om den fina text du satt längst upp till vänster = så sant!
    Tack kära du för dina ord om min färgläggning......känner dock själv att det är en smärre katastrof...men jag får fortsätta öva lite, fick hem några fler färger från England i veckan så skall försöka öva lite i helgen. Jag skickade allt in ett foto på denna till PF men det gick inget vidare =)Men jag får kämpa på och färglägga och försöka komma ihåg att skicka in dit när jag gett mig på något mer motiv. har ett fint jag tänkt försöka använda =)
    Hoppas du får en fin och mysig påsk!!!
    kramiz

    SvaraRadera
  2. Kanonfin LO, så härliga färger och så fint dekorerat. Önskar dig en fin Påskhelg! Kramizar Susanne

    SvaraRadera

Tack för din kommentar!