söndag 25 augusti 2013

ELB:s augusti utmaning och tips om Guest Designer Call


Har varit så sugen på att scrappa layouter den senaste tiden så här kommer ännu en :) Även denna gång med foton från vår resa i somras, precis som i nedan inlägg, och ännu en gång med foton från samma camping :) Att fota mot solnedgång var inte så lätt men rätt bra blev fotot ändå tycker jag :)

En liten butik har en skissutmaning nu i augusti så än en gång hakar jag på just en skissutmaning. Den superfina skissen hittar du här. Denna gång utmanade jag mig själv lite genom att använda mig av färger som inte är så där helt mina vanliga. Annars är väl stilen på layouten jag antar jag :)

Sedan över till något annat. Bombshell stamps söker Gäst designers till nästa period oktober - mars, dvs 6 st. Är du sugen på att söka så hittar du information här i Bombshell bloggen. Jag har själv äran att få gästa dem nu i augusti och snart är min månad över :) Jag ägde ingen Bombshell stämpel innan och tänkte att chanserna är väl små att få GDT platsen men kul nog så fick jag en i alla fall :) Så klicka vidare du också om du är sugen på att söka :)

Ha det bäst!

4 kommentarer:

  1. Du är superbra på kombinera färgerna i fotot med scrapp-materialet (heter det så?)

    Kram Malin

    SvaraRadera
  2. Åh, vilken fin tolkning du gjort! Roligt att du har utmanat dig själv genom att skapa med färger som du inte är så van vid. Toppensnygg.

    Tack för att du är med i augustiutmaningen hos En liten butik.
    Kram Katja

    SvaraRadera
  3. Tack för tipset, ska nog faktiskt försöka mig på detta. Vill gärna hitta fler utmaningar för att utvecklas inom foto och det där verkar inspirerande!!

    Kram

    SvaraRadera
  4. Så fint med vitt på vitt, din rubrik alltså.

    Och härliga färger som du verkligen matchat med fotot på ett läckert sätt.

    Vackert minne!

    SvaraRadera

Tack för din kommentar!