måndag 30 december 2013

Önskelistan julen 2013


Chili in Papers har en utmaning nu i december som går ut på att skapa något i Mixed media och jag tänkte jag hakar på den utmaningen :) Det blir en ovanligt "lugn" mixed media layout från mig. Kan man ens kalla den för mixed media? :) Ja jag har då mixat media lite även om den inte blev så kladdig och orolig som mina layouter varit den senaste tiden :D

Hur som helst, detta en layout med en bild på sonens önskelista i år. Han har inte trott på tomten sen han var 6-7 år men en list skriver han ändå varje jul... till oss... :)
 

Förutom olika mönstrade papper har jag använt mig av tags av papper, tags av canvas, pins, chipboards,modelling paste, mask, glitter lim, akrylfärg, Inca gold och glimmer glaze. Ja det var nog allt, tror jag...

Fick inte upp min burk med Glitter snow så jag fick ta till med modelling paste och klar glitterlim typ Stickles för att få lite glittriga snöflingor.  Chevronpilarna, eller vad de nu kallas, fick sig lite metalgun akrylfärg först och se lite glitter glam. Hjärtat som också är en chipboard fick sig lite Inca gold på sig.


Ja detta är alltså mitt bidrag till Chili in papers december utmaning som du hittar här.

Ha det bäst!

3 kommentarer:

  1. Tack för ditt härliga bidrag! Lycka till i tävlingen!!

    SvaraRadera
  2. Klart de ska skriva önskelistor ändå :)
    Det gör mina barn fortfarande....fast dotterns kommer numera i form av en digital bild med infogade bilder på vad hon önskar sig,haha.
    Så kul att du bevarar sonens önskelista på detta snygga sättet!!
    Tänk att ett helt år redan gått igen. Jag hoppas att mitt nya år innehåller betydligt mycket mer scrappande än detta gjort för jag börjar sakna det :)
    Önskar dig ett Gott Nytt År!!
    Kram från mig

    SvaraRadera
  3. Görsnyggt

    önskar dej ett
    GOTT NYTT ÅR

    SvaraRadera

Tack för din kommentar!