fredag 28 november 2014

CSI (Color, Stories, Inspiration) challenge


Höll nästan på att glömma att visa en layout jag gjort till en CSI (Color, Stories, Inspiration) utmaning. Layouten har två bilder som är allt annat än bra :) Har varken kamera eller kunskap att fota bra rörliga bilder. Bilderna är tagna under höstlovet när vi var till en aktivitetspark med massor av roliga aktiviteter för t ex en 11 åring.

Har använt mig av papper och acrylic splashes från 13arts, röda blommor och stämplar från You Do, rubons från Kaiser craft och bokstäverna och svarta "linjalerna" har jag skurit ut med min Silhouette. Bakgrunden har även fått skvättar med akvarellfärg.


Som så ofta så har jag min journaling på baksidan av layouten. Får sällan till det att se snyggt ut på framsidan plus att jag är urusel på att skriva bra journaling :) Så denna gång har jag gömt den bakom men den här gången har jag kommit ihåg att ta ett foto :)

Ha det bäst!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för din kommentar!