fredag 12 juni 2015

Skolavslutning 2015



Jag fortsätter att haka på utmaningar, förra utmaningen jag gjorde till är Words and Paintarys utmaning som du hittar här i min blogg. Denna gång hakar jag på Cili in Papers Juni utmaning som är två olika skisser man kan välja mellan. Jag har valt den övre skissen som du hittar här i deras blogg. Inte så svårt att se att det är den jag valt :)

Jag kunde inte låta bli att le åt mig själv när jag leta efter papper till detta foto och denna layout. Dessa Bo Bunny papper gillar jag och har verkligen använt på många layouter. Jag har sagt det förut och säger det igen, jag är nog ganska billig i drift när det gäller scrapbooking :) :) :) Några tvåsidigt mönstrade papper, några vita cardstock och några dekorationer och det räcker långt för mig :)  

Material jag använt till denna layout är Bo Bunnys mönster papper Zip-a-dee-doodle, Dear Lizzy American Craft ( lilla texten No ordinary moments), Studio Calico (enamel dots), akvarellfärger och rubriken har jag skurit ut med min Silhoutte.

Ha det bäst!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för din kommentar!