fredag 12 februari 2010

Retro?!?!?


Ser ni något retro här? *Fniss* eller är ni som jag att det tog några minuter :o) Här för någon vecka sedan såg jag denna diskmedels flaska i affären. Skylten vid dessa flaskor gjorde reklam för "Retroflaskan i begränsad upplaga" eller något liknande. Jag gick förbi och funderade på vad är det för retro med denna flaska... De ser ju ut så... Innan jag kom på att diskmedelsflaskorna ser inte alls ut så här längre, inte i alla fall Fairy. Har ingen aning om hur länge sedan Fairy har sett ut så här men jag tycker det är ganska nyligen... eller....!?!? Fairy heter nog föresten Yes i Sverige. Jahaa då har man bloggat om diskmedel också *fniss*

Härligt med fredag i alla fall! Så en riktigt god fredag till er alla! Må gott! Och sköt om er!

2 kommentarer:

  1. Jag älskar nostalgi!! Skulle absolut kunna tänka mig en sån fast då vill jag att det skall stå YES på den!

    Trevlig helg

    SvaraRadera
  2. Du Malin, undra om inte YES har samma kampanj i Sverige, vore väl konstigt annars...

    SvaraRadera

Tack för din kommentar!