söndag 28 februari 2010

Roadtrip


Som jag skrev igår så hade jag lust att scrappa en layout. Direkt efter det såg jag att Robyn´s Fetish Challenge Blog hade en skissutmaning, så tänkte jag varför inte skapa efter en skiss åter igen :o) Bilderna till detta LO är tagna på våran sista husvagns tripp (jepp... vi är caravanare...) som vi gjorde till Uleåborg i början på september förra året. På övre bilden syns JJ, min son, som kikar ut över havet med sin kikare och på nedre bilden ser ni mig.... :oD Nå... kanske inte... Det är en digistamp från Robyn´s som jag använt mig av. Härliga med just digitala stämplar är ju att du själv får bestämma vilken storlek du vill ha på dem.

Bilden på LO:t blev lite "blekt", orkar inte sitta med fotoredigeringsprogram.... Texten Sensommar syns lite dåligt, så om ni undrar vad som står i övre högra hörnet så är det just det. :o) Till sist även en liten detaljbild, för att ni ska se att det inte är tre st blad som är på bilden :o)



Sedan till dagens väderleksrapport från härifrån :oD Snöar, snöar, snöar.... Är less på snöandet också, men nu är det i alla fall milt -5 grader. Mina killar är ute och skottar gården, själv ska jag börja vika tvätt och lite senare blir det bandyplan för min del. Nåja jag åker ju inte själv men sonen :o)

Ha det gott! Trevlig söndag till er alla!

3 kommentarer:

  1. Beautiful Layout, it looks so cold there! Thank you for joining in on our Saturday Robyn's Fetish Challenge.

    SvaraRadera
  2. Your LO is so nice. The beach is so pretty. You do beautiful work...I love the kitty earrings, too. Thanks for joining us at Robyns Fetish.

    SvaraRadera
  3. Such a pretty layout! I LOVE the kitty earrings. :) Thanks for the sweet comments and for joining us this week at Robyn's Fetish!

    Hugs,
    Alicia

    SvaraRadera

Tack för din kommentar!