måndag 26 april 2010

Igår...


gjorde jag ett kort med åter igen en bild från Clearly Vintage. Kom att tänka på att snart är det dax för många att börja göra kort till årets studenter. Och varför inte då ett kort med en Cadillac, kanske i bakgrunden. Tja, en idé i alla fall. Hm... eller... ett bra ämne till en utmaning kanske... Att göra ett studentkort utan en bild på en student... :o)

Nu måste jag ta mig en stor kopp kaffe för att hålla mig vaken resten av kvällen, det har blivit några nätter med för lite sömn och jag behöver MYCKET sömn :o)

Ha det så bra!

2 kommentarer:

  1. Mmm den här gillar jag riktigt mycket, härliga mjuka färger!

    Kram

    SvaraRadera
  2. Hej!
    Det finns visst fler som hajar det där med "vintage".
    Kortet är superhäftigt!!

    Kraam!

    SvaraRadera

Tack för din kommentar!