söndag 27 februari 2011

Skateboarding

Ett till beställningskort. Orange är en färg jag använder alldeles för lite av. Tycker om den färgen men av någon anledning blir det inte att jag använder den så mycket. Här hade jag egentligen velat ha lite grafiti intryck på kortet. Såg en häftig tapet häromdagen med grafiti, den tapeten hade varit häftig till bakgrund på detta kort. :o) Men det känns lite dyrt att köpa en hel rulle tapet för att göra ett kort ;o)

Detta kort är till samma person (Malin) som tidigare fotbollskort. Ett till kort ska jag göra åt henne och sedan ska hon få godkänna dem inna leverans ;o) Nåja fotbollskortet har hon redan godkänt ;o)

Trevlig söndag! Ha det bäst!

1 kommentar:

  1. Undrar om min kommentar försvann?

    Nåja m risk för dublettet så..

    MVG Päivi!

    SvaraRadera

Tack för din kommentar!