lördag 19 mars 2011

Kan man...

... ge kort som födelsedagspresent? Nu menar jag inte det kortet man själv gratulerar med utan några tomma egen gjorda kort. Min mamma fyller år om 2 veckor och jag tycker varje år att det är så svårt att hitta på något. Vi brukar inte köpa stora, dyra presenter utan det blir oftast bara tulpaner. I år vill jag ha något annat med mig än enbart tulpaner och funderade på om jag ska göra några kort åt henne som present... Men samtidigt känns det tokigt att ge sånt i present som hon ger bort... Ja ni förstår nog vad jag menar. Sen... kort får hon då och då annars också av mig... Så kanske jag kör på den linjen fortsättningsvis också :o)

Här har jag i alla fall gjort ett kort i PionDesigns papper, lite vintage inspirerat som skulle falla min mamma i smaken tror jag :o)

Ha det bäst!

4 kommentarer:

  1. Dina kort är ju som små hantverk, o din mamma skulle säkert uppskatta att ha ett litet lager hemma. Det svåra är biten m att skiljas fr dem sen.

    När min fantasi tryter då får födelsedagsbarnet en slant eller presentkort tillsammans med ett kort fr dig, känns det roligare att ge.
    Kram

    SvaraRadera
  2. Klart man kan :)
    Även om hon ger bort det hon fått av dig, så tror jag det är en toppengåva!
    Glädjen i gåvan sprids ju bara vidare så att säga...

    Ha en härlig helg!

    SvaraRadera
  3. Klart man kan, skulle gissa att din mamma blir jätteglad.
    Polychrompennor undrade du över,vet inte svaret på om man kan ta andra sorter...det är rätt mkt pigment i de jag har. Prova och se.

    SvaraRadera
  4. Vilket fint kort du har gjort!

    SvaraRadera

Tack för din kommentar!