torsdag 16 juni 2011

Ostduk, cardstock och skrot = Sveriges billigaste LO??? ;o)

Hittade en trevlig layout på Swe Scrapbooks blogg. Det är rätt länge sedan jag gjort en layout så det var riktigt roligt som omväxling :o) Och som vanligt är ju mina layouter lite "konstiga" :oD

Fått lite "skrot" av min man igen :o) Några "gears" av kartong, aluminium tejp och AlcoInk, lite ostduk som fick AlkoInk stänk på sig för att symbolisera olja (och lite på fotot naturligtvis också...) Allt detta borde väl göra att denna är en av Sveriges billigaste layouter... fniss... nåja kanske inte... men säkert inte långt ifrån ;o)

Jag måste bara även ta och tacka alla, för alla goa kommentarer jag får i min blogg!!! Jag uppskattar dem verkligen!!!

Kul att du kikade in! Ha det bäst!!!!!!

10 kommentarer:

  1. Den här LO:n e ju kanon läcker!!!

    SvaraRadera
  2. Jättefräck LO! Så kul när det "sticker ut" lite!! :)
    *gillar skarpt*

    Ha det underbart!

    SvaraRadera
  3. Du är verkligen kreativ!! Fniss har jag sagt det förr månne?

    Vår son verkar inte vara ngn motorkille, inte än i alla fall, han testade kusinens cross förra sommaren, men var nöjd efter en liten provtur. Ingen tjat om en egen.

    Kram

    SvaraRadera
  4. den var ju helläcker... måste köpa mig lite ostduk :D

    SvaraRadera
  5. Men duuu...så himla läcker...!!
    Det här gillade jag massor, skitsnyggt rent ut sagt!!!
    Så många kul detaljer, *I laijk*
    Ha en bra dag & trevlig helg!

    SvaraRadera
  6. riktigt tufft! Min son står här och säger..ja det e riktigt mycket skrot :-)

    SvaraRadera
  7. Coolt =) Passar fantastiskt bra till de fotona =)

    Kramelikram =)

    SvaraRadera
  8. Så supersnyggt! Bra idé oxå! =)

    Tror inte att jag har kikat förbi hos dig förut men jag kommer absolut på besök igen. Kika gärna förbi hos mig du oxå. Jag ska ha bloppis nu med diverse scrapmaterial, b.la. promarkers, papper mm. hoppas jag hinner lägga upp bilder på detta under dagen, missa inte det.

    Sen har jag en rak-bok där jag samlar adresser till alla mina pysselvänner. Skulle vara roligt om du vill stå med! Vem vet, kanske blir det du som får en överraskning med postis nästa gång! ;)

    Ha en fortsatt trevlig helg, kram Ulrica

    SvaraRadera
  9. Superläckert!! Du jag har kollat efter ostduk (men har inte vetat vad det heter!) var har du köpt din?

    Om du har mycket kan du tänka dig att sälja en bit då?

    SvaraRadera
  10. Annorlunda och supercool =) Jättefina kort här under också.

    Kramelikram

    SvaraRadera

Tack för din kommentar!