lördag 20 augusti 2011

Små kort

Som många av er som brukar kika in här hos mig vet så brukar jag sälja av mina kort. Har ett litet lager av kort som jag har framme på jobbet och mina arbetskompisar kan köpa av när de vill. Sen händer det då och då att några av mina "stammisar" ser något kort här som de vill köpa :o) Hur som helst, för att mina "kunder" ska ha ett bredare utbud både i pris och utseende mässigt har jag passat på att slänga ihop några lite mindre ca 10x10 kort. Enkla men ändå rätt roliga tycker jag :o)

I vanliga fall använder jag inte speciellt mycket mig av klistermärken. Men dessa kunde jag bara inte motstå. Jag tycker figurerna bara var så charmiga och hittade dessutom ett härligt bakgrundspapper i samma veva. Har upptäckt en butik i grannstaden som säljer lite pysselgrejer och det är ju kul. Alltid är det något litet man kan få med sig därifrån som dessa klistermärken :o) Bakgrundspappret är samma på alla men jag kan inte förstå hur jag lyckades få så olika färg på dem när jag fotade :o) och sedan la upp dem i samma bild... Nåja det är nu inte hela världen. Ids bara inte börja fota om korten :o)

Ha det bäst!

2 kommentarer:

  1. ooo så söta!

    Jag skulle gärna köpa de två på nedre raden.

    Det är inte bråttom för mig så om ngn annan oxå vill ha dem kanske du kan göra nya åt mig framöver?

    Kram

    SvaraRadera
  2. Åh de var ju jättesöta!! :)
    Ha det bäst :)

    SvaraRadera

Tack för din kommentar!