söndag 4 september 2011

First time...


I guess there must be a first time for everything :o) This is my first time using a Some Odd Girl digital stamp. But it won´t be the last time ;o) I´m also entering Some Odd Girl challenge with this card, and also there I´m a first timer :o) For this card I used the lovely Heads in the Clouds Kaylee.

Jepp en första gång måste ju finnas för allt :o) Detta är första gången jag använder mig av en Some Odd Girl digitalstämpel, ja eller överhuvudtaget en stämpel från Some Odd Girl. När jag var och köpte min diggis hittade jag deras utmaningsblogg så jag är även med där för första gången :o) Här på mitt kort har jag använt mig av den härliga Heads in the Clouds Kaylee digitala stämpeln. Molnet hon sitter på blev nog ett regnmoln.... fniss....

Ha det bäst!

6 kommentarer:

  1. Beundrar verkligen din flit och inspiration :)

    Trevlig söndag!

    SvaraRadera
  2. Jättefint kort! Gillar särskilt de där rutorna. :)

    SvaraRadera
  3. Du är verkligen flitig! Jättekul att vara in och inspierars av dina superfina alster!
    Ska du på någon av scrapträffarna i slutet av september och början av oktober?

    SvaraRadera
  4. Härligt kort i läcker färg! Suveränt sätt att använda spillbitar på!

    Fint färglagt också!

    Tummen upp från mej!

    SvaraRadera
  5. So glad you joined us at Some Odd Girl for the first time!!! Your card is simply beautiful! Love the cloud and all those fabulous stitched squares! Hope to see you back for our next challenge too!
    hugs,
    M

    SvaraRadera
  6. vilket superfint kort! Så vackert och snyggt med rutorna

    SvaraRadera

Tack för din kommentar!