lördag 26 november 2011

Längtan på blomsteräng



Upprepar mig själv med namn på alster :) Längtan på blomsteräng kallade jag ett kort jag gjorde nyligen men jag måste ju bara kalla även denna altrade burk för samma ;) Lila är inte precis den färg jag använder mig så ofta av när jag gör något :) Men då jag tänkte att min mamma ska få denna burk fylld med något gott så blev därför färgvalet lila. :)

Har använt mig av en PhunnyFace stämpel, Längtan. Visst är den bara så underbar :)

Ha det bäst!

3 kommentarer:

  1. Jättefin burk! Stämpeln är så söt!

    Önskar dig en härlig söndag!

    Kram Annika

    SvaraRadera
  2. Jättfin, lila är inte direkt min färg heller men det blev ju så sött. Stämpeln är underbar.

    SvaraRadera
  3. Så nyyyydelig. En skikkelig prinsesse-boks!

    SvaraRadera

Tack för din kommentar!