lördag 10 november 2012

Fuskigt enkelt julkort


 Nästan fuskigt att göra så här enkla julkort :) Tog bara och skrev ut denna härliga digitala stämpel från Sans design och färgla lite med träpennor :) Hm... undrar om det är ens tillåtet att göra så enkla julkort och kalla dem för handgjorda :D Nä säkert inte.. haha... men bekvämt, lätt och snabbt är det :)

Grått och regnigt hela dagen har vi haft... Och i morgon lär det väl vara likadant, i morgon firar vi 3 personer hemma hos oss :) Mina föräldrar och min mans mamma kommer över på lunch så det blir min pappa, min man och mig vi firar :) Ja men visst... Farsdag infaller på en verkligen bra dag detta år, nämligen på min födelsedag :D

Ha det bäst!

6 kommentarer:

  1. Undrar vad man ska hitta på i år, kanske blir det köpes.. om jag inte hittar ngt foto

    Kram ♥

    SvaraRadera
  2. Grattis på din dag, 11 nov :)
    kram bibbi

    SvaraRadera
  3. JA MÅ HON LEVA, JA MÅ HON LEVA!!!
    GRATTIS på DIN dag IDAG!!!

    Jag önskar dig en superfin och trevlig födelsedag och hoppas du får en smarrig tårta att sätta tänderna i =)

    Klart detta är ett handgjort kort!! Det är verkligen clean and simple....så som du gillar att skapa....men inte mindre snyggt eller handgjort för det. Du har ju faktiskt färglagt = handgjort!
    Den var kul den digisen, gillade kulan som är o:et =) sen var den gullig med att varje bokstav är inslagen i paket =)

    Du får ta en sväng till Maxi, dessa stansar + några fler fanns bland julsaker så du har det säkert oxå i din butik....nu börjar jag nästan ångra att jag inte tog en till jag funderade på....jaja, man kan inte köpa på sig allt man ser,haha!

    Ha nu en supergó födelsedag tjejen!!!
    Kram från mig!

    SvaraRadera
  4. ja man får göra enkla kort också, inte har du fuskat inte, du har ju färglagt motivet lite osv =)

    STORT GRATTIS PÅ DIN FÖDELSEDAG, hoppas att ni får en riktigt trevlig dag idag :)

    KRAM MAJSAN

    SvaraRadera
  5. GRATTIS!!!!!

    Och jo... det här kortet är en "one-layer-clean-and-simple card" OCH handgjort.

    Jättefint är det!

    SvaraRadera

Tack för din kommentar!