söndag 22 september 2013

Bröllopskort och bilder från denna helg


Fick för ett tag sedan en beställning på ett bröllopskort. Parets färger var vitt, silver och cerise så jag tänkte jag försöker göra kortet i dessa färger. Insåg dock snabbt att jag har knappt något cerist :) Nåja här är resultatet, hoppas brudparet och beställaren var nöjda :)


På torsdag tog vi och packade bilen och åkte norrut, norrut i Finland. Vi har ju tendens att resa en den just i Finland. Vi hyrde en stuga som vi var 3 nätter i. Vi hade inte strålande sol men som tur var regnade det inte mer än stund på fredag eftermiddag så allt som allt ändå hyffsat väder. Lite kallt, runt 10 grader. Här i alla fall några bilder från våra promenader under helgen :)



Ha det bäst!

4 kommentarer:

  1. Mysiga dagar!!!

    Fint kort också - som alltid!

    SvaraRadera
  2. Fint kort där färgläggningen imponerar mycket!

    Imponerar gör också den natur du bjuder på här idag! Fantastiskt fint! Hösten är härlig, tycker jag, om än ack för kort!

    För sen kommer ju långa, kalla vintern, som jag inte är så förtjust i.

    Ha en fin vecka!

    SvaraRadera
  3. Ojoj, vilket tjusigt bröllopskort och det där stämpelmotivet är så härligt! Kul att du fick med cerise även om just den färgen inte fanns i överflöd i dina pysselgömmor :)

    Wow, vilka hissnande vackra bilder från resan, kan tänka mig att det var en grym naturupplevelse att vistas där du var!

    Ha en kanondag, kram!

    SvaraRadera
  4. Jätte fint kort. Jag är nyfiken på vart man kan få tag på stämpel på bröllopsparet du använt?! Mvh Winge

    SvaraRadera

Tack för din kommentar!