lördag 19 april 2014

3 x kort


Oj vad jag varit dålig på att blogga senaste tiden :) Jag måste erkänna, just nu skapar jag hellre än sitter vid datorn när jag har tid över :) Nåja nu ska jag visa tre kort. Två av dem är DT alster till PhunnyFace och en DT alster till K-design.

Ovan kort med sjuksköterskan är ett DT kort till PhunnyFace. Stämpeln är en av de nya stämplarna som kom ut i februari-mars någon gång :)


Även detta kort är ett DT alster till PhunnyFace. Denna stämpel är en av de lite äldre och passar sååå utmärkt till många typer av ort. Denna gång på ett kort till en liten tjej som gillar prinsessor :)


Och sista kortet är ett DT alster för K-design. Jag gillar verkligen alla deras papper. Många av dem passar dessutom sååå utmärkt bra till killkort, som jag så gärna gör. :)

Ha det bäst!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för din kommentar!