måndag 2 augusti 2010

Lång paus


Har tagit en rejäl paus i bloggande, pysslande och sittande vid datorn. De senaste 2 veckorna har jag gjort allt annat än dessa 3 saker :o) Har bl a varit och rest och njutit av sommaren. Denna paus har min kropp tyckt om, framför allt nacke, axlar och händer...

Just nu har jag noll lust att sitta i mitt stökiga pysselrum... men jag hoppas inspirationen kommer tillbaka vid något tillfälle :o)

Under tiden jag var bortrest hade det kommit härlig post i vår brevlåda. Nämligen kortet ovan. Känner ni igen stilen? Jag kan inte påstå att jag har så tur i lottningar (förutom i april i år...) men nu kan jag säga att jag har haft det och vinsten är nog en av de finaste jag vunnit. Ovan kort vann jag inne hos Fruarna Lilja på deras kommentar tävling. Varannan vecka lottar de ut ett kort de gör, efter dina önskemål, bland alla dem som lämnat en kommetar hos dem. Och JAG hade den otroliga turen att vinna. Man får önska sig vilken typ av kort, färger och om namn och datum önskas med. Nu var jag så barnslig att jag ville behålla kortet själv. :oD Så mina önskemål var ett kort i brun/blå färger eller i svart/blå/grå toner med en tuff brud på. Detta blev då resultatet av mina önskemål. Kortet är (enligt baksidan på kortet) gjort av Anna Lilja. Visst är det läckert! Nu kan jag ju bara rekommendera er att kika in där och kommentera deras härliga alster och få en chans att vinna ett av deras läckra kort :o)

Ha det gott!

1 kommentar:

  1. Grattis till vinsten.

    Det är viktigt att pausa lite, då brukar inspirationen dyka upp igen..även det som ett brev på posten! :)

    SvaraRadera

Tack för din kommentar!