tisdag 17 augusti 2010

Månadens utmaning - Augusti


Snart är det dax för kalas igen. Sonen ska på 7-års kalas till helgen och hans kompis ska då få detta kort. Denna gång hade jag tid att lägga ner lite energi på kortet, det blir inget kort från mina gömmor eller snabb kort denna gång :o) Och eftersom jag gillar att skapa efter skisser så passade jag på att använda mig av den fina skissen som Månadens utmaning har nu i augusti. Det finns en liten risk att mamman är här inne och ser detta kort, men den risken tar jag :o) Visar kortet redan nu ändå :o)

Har i detta kort även testat något jag aldrig gjort förut, nämligen maskning (att använda sig av två stämplar "på/brevid varandra").

Ha det bäst!

3 kommentarer:

  1. Kanonfint som vanligt :)

    PS Jag har mailat dig DS

    SvaraRadera
  2. Jättefint kort i härliga färger!

    Tack för att du deltar i Månadens Utmaning!

    SvaraRadera
  3. Maskningen blev ju superbra =). Jag har aldrig testat, men är lite sugen... härligt kort. Fina detaljer.


    Kramiz Maja

    SvaraRadera

Tack för din kommentar!