söndag 5 september 2010

Första skoldagen


Hösten är som bekant här och skolan började för 2 veckor sedan. Tyvärr tänkte jag inte på att jag hade faktiskt kunna ta med kameran till skolan och tagit något foto även i klassrummet. Men som tur var hann jag ta ett foto på sonen när han är på väg ut genom dörren, till sin första skoldag.

Fortsätter och "tränar" på layouter :o) I vanlig ordning lyckas jag "sabba" något :oD Denna gång fick jag kladd på cardstocken och var tvungen att sätta tagsen på helt annat ställe än jag tänkt mig för att dölja kladdet :o) Och nu i skrivande stund kommer jag ihåg att jag glömde del av journalingen... Skulle ju skriva mer om första skoldagen... Men än är det inte för sent. Kan ju alltid lägga till lite text på baksidan av layouten. Härmed är i alla fall min 22:ndra layout klar.

Trevlig söndag till DIG! Ha det bäst!

2 kommentarer:

  1. Jag tycker att du fixar dina LO med glans :)

    Roligt att uppmärksamma speciella dagar som denna på detta fina sätt.

    SvaraRadera
  2. Tycker att det blev hur bra som helst med tagsen just där! Så fortsätt att kladda och greja, det blir bra ändå, i slutänden! *S*

    Härliga blommor också! Och fint foto!

    SvaraRadera

Tack för din kommentar!