onsdag 6 oktober 2010

Utmaning #35...

...som finns inne på Fruarna Liljas blogg har jag gjort detta julkort till. Nu är det så att jag tänkte vara lite smart (fniss... ja tänka sig...) och delta i utmaningarna där (och kanske lite på andra ställen också) med att göra julkort alla de veckor som jag hinner fram till lucia ungefär. På detta sätt får jag underbara skisser att göra julkort efter och jag får dem gjort i god tid före jul. Bra va! Till slut kommer de nog att ledsna på att se mitt namn där varje vecka ;oD

Återigen ett julkort där jag använt mig av PionDesigns papper, men denna gång är det bara etiketten/motivet i mitten som är från julpapprena. Bakgrundspappret och de två "remsorna" är från Förgät mig ej serien. Men de passar bra ihop tycker jag. De är så härliga dessa papper att det går bara inte att misslyckas helt. :o)

Trevlig mitt vecka till er alla! Kul att du kikade in!!!

1 kommentar:

Tack för din kommentar!