lördag 9 oktober 2010

Utmaning: Visa favoritfotot


Fick en utmaning inne hos Malin att visa sitt favoritfoto och berätta tre saker om fotot. Denna utmaning ska man egentligen skicka vidare till 5 personer men jag känner att jag inte har så många kompisar med bloggar (om inte någon vill ta på sig detta till FB :o) ) som jag kan skicka vidare till :o) Därför så antar jag utmaningen halvdant, vet inte om det är "tillåtet" men vem kan förbjuda mig att visa ett av mina favoritfoton ;o)

Att välja ett favoritfoto är ju en omöjlig uppgift, det vet ju alla. Många av mina favoritfoton är inte i digitaform. Så att välja ett foto bland alla var inte lätt. Denna gång valde jag att gräva bland mina digitalfoton för att helt enkelt göra det lättare för mig själv ;o) Och ovan foto är absolut ett av mina favorit foton, även om kvalitén på foton inte är det bästa....

Till de tre orsakerna jag älskar detta foto:
- Min största kärlek (....kan säga så eftersom vi bara har ett barn :o) ....)
- En av få foton på oss tillsammans
- Stämningen

Ha det bäst!

1 kommentar:

  1. Vad kul att du ville anta utmaningen o visa ditt favoritfoto. Jag bryr mig inte att du inte länkat vidare till ngn annan bloggare.

    Självklart är det stämningen, känslan, minnet av stunden som är de foton som ligger en varmast om hjärtat.

    Se nu till att det tas fler bilder av dig o din son!

    Kram Malin

    SvaraRadera

Tack för din kommentar!