onsdag 16 februari 2011

Till en fotbollsfantast?

Har en del beställningar på g just nu. Bl a detta är ett beställningsjobb. Hoppas Mrs M blir nöjd :o) Kortet är enkelt i dubbla bemärkelser. Enkelt då den inte är så mycket dekorerad och enkel för att den inte är dubbel :o)

Sin hälsning kan man skriva antingen bakom motivet eller bakom kortet. Nedan ser ni hur man kommer åt att skriva bakom motivet.


Och här baksidan av kortet där även en hälsning kan skrivas om så önskas.


Inspirationen till detta kort fick jag inne hos ScrappaLoss där Kattiz ritat en fin skiss till fredagsutmaningen.

En kul grej har jag också att berätta. Ska få vara med och "gästa" hos Kenny K's Krafty Girlz Challenge blogg. Än är det ett tag dit, i maj har jag äran att få göra ett inspirationskort till en av deras utmaningar :o) Kul tycker givetvis jag :o)

Ha det bäst!

3 kommentarer:

  1. Är det jag som är mrs M så är jag helnöjd :)

    SvaraRadera
  2. Vilken roligt kort! Grattis till "gästningen"! Kul!

    SvaraRadera
  3. Vad roligt =) grattis till GDT.

    Kramiz Maja

    SvaraRadera

Tack för din kommentar!