måndag 28 februari 2011

Tjejigt


Det blir en del grabbiga kort för mig. När jag såg utmaningen inne hos Lscrapbooking blev jag sugen på att göra något tjejigt. Den utmaningen är en skissutmaning och för mig var skissen tjejig :o) Har återigen använt mig av Kenny K´s läckra digitalstämplar. Fortfarande saknar jag stämpeldyna och använder mig därför av digitala :o) Måste ta mig i kragen och leta runt efter en, är bara så dålig på att sitta längre stunder vid datorn hemma då jag sitter framför den hela dagarna på jobbet :o)

Och Du: Ha en riktigt bra vecka!!!

2 kommentarer:

  1. Vad skoj att du ville vara med! Själv gör jag mest rosa gulligull fast jag "borde" göra massor av killkort:) Ditt kort är toksnyggt hur som!!! Kramar!

    SvaraRadera
  2. Ett jättefint kort du gjort.Och stämpeln är urläcker.
    Kram

    SvaraRadera

Tack för din kommentar!