måndag 6 juni 2011

Sista studentkortet och fin besök

I år blev det 3 beställningar på studenkort. Två har jag visat tidigare, idag tredje :o) Resultatet blev ett rätt enkelt kort, ett kort till en musikintresserad kille.

I helgen har vi varit och campat och fick lite finbesök på "vår gård" :o) Som tur var hade jag kameran med mig. Den brukar alldeles för ofta vara hemma eller någon annanstans utom räckhåll. När det gäller att ha kameran i högsta hugg... där är jag då inte en typisk scrappare... för min kamera är ofta helt annan stans än i min hand då när den borde vara :o)


Nu pågår en Nationaldagstävling inne på ScrappaLoss. Kika in du också och var med och vinna digitala stämpelmotiv.

Ha det bäst!

5 kommentarer:

  1. coolt kort med gitarrer o allt! Tack för att du vill vara med på min candy.
    Kram stephi

    SvaraRadera
  2. Oj vilka söta små gäster ni hade på besök!

    Kram

    SvaraRadera
  3. Detta studentkort är så coolt...
    vilka sötnosar som kom på besök.
    Ha en fortsatt trevlig vecka! Kramizar

    SvaraRadera
  4. Fina & personliga studentkort allihop och din hemmagjorda studentmössa är ju superfin!

    SvaraRadera
  5. Ja, det var verkligen "finbesök" ni hade!

    SvaraRadera

Tack för din kommentar!