måndag 29 oktober 2012

En cool musikälskare :)


Visar idag snabbt ett kort jag visat tidigare i PhunnyFace bloggen. Gillar dessa nya stämplar. Passar utmärkt till mig då jag gör en del killkort :) Sedan är detta en stämpel jag faktiskt önskat mig och jag hade tur att Anita ritade en just sådan. Nämligen en kille med keps :)


Jag fotar sällan insidan på mina kort då de inte är så speciella, jag inte gör så mycket åt dem. Detta är ett typ exempel på hur insidan på mina kort kan se ut. :)

Har ledigt idag, vi är lediga hela familjen. Såååå skönt! Precis kommit in från en härlig promenad och nu väntar jag på att lunchen ska bli klar :)

Ha det bäst!

4 kommentarer:

  1. Snyggt scrappat med snygg stämpel, läckra papper och härliga färger! Riktigt coola dödskallestämplar har du använt också, de går inte av för hackor och gjorde sig särskilt bra på din insida!

    Åååh, vad härligt med lite ledighet tillsammans med hela familjen! Hoppas att det blir en riktigt mysig dag!

    Kram

    SvaraRadera
  2. Detta kort är så himla häftigt, Päivi!

    Så läckra stämplar!

    KRAM SUSY

    SvaraRadera
  3. ÅHH Päivi, jag har redan beundrat detta kort på PhunnyFace bloggen och säger det igen du är en mästare på dessa killkort, SÅÅ HIMLANS LÄCKERT, ME LIKE :)

    KRAM MAJSAN

    SvaraRadera
  4. Det här är så snyggt! Härliga, murriga färger, fint färglagt motiv (som är toppen, det med) och så dödskallarna som pricken över i!

    SvaraRadera

Tack för din kommentar!