onsdag 7 juli 2010

Årets första dopp


Igår tog min son sitt första dopp för i år, själv var jag feg och satt på strandkanten och tittade på när sonen och hans kompis lekte i vattnet. :o) Innan vi skulle iväg till badstranden var vi och köpte nya dykarglasögon till honom. När han satte på sig dem undrade han varför mamma hade så roligt :oD ...De vart ju lite väl stora... :oD Men det störde inte honom, han var så ivrig att ha på sig dem att t o m en remsa med text som sitter fast på ena glaset blev kvar under hela badturen :o)

Idag har vi haft regnigt fram till eftermiddagen så jag har hunnit med lite inne jobb och pysslande :o) Har mitt "pysselrum" väldigt bra plaserat i huset, nämligen brevid tvättstugan. Medan jag manglade lakan och annat kunde jag där emellan välja papper och dekorationer :o)

Denna gång testade jag ett lite annat format på layouten, tror det kallas för lettersize (rätta mig om jag har fel...) nåja... i alla fall nära lettersize...

Ha det bäst! Kul att du kikade in här :o)

2 kommentarer:

  1. Vi har inte tagit oss ned i vatten på svensk mark än..lite badkrukor är vi nog hela familjen, kanske i morgon.

    SvaraRadera
  2. Hej!
    Vilken ljuvlig LO du gjort.Man känner nästan vattenstänk och havsvindar.

    Kraam!

    SvaraRadera

Tack för din kommentar!