söndag 1 maj 2011

Liten tårta...


... på stort fat blev det på min sons 8 års kalas i vintras. Har nästan bara kakfat i denna storlek.

Min son och hans kompiar gillar inte gräddtårta, säger de. Så sonens önskan till hans kalas var samma chokladtårta som farmor hade haft en gång... Jahaa... för mig blev detta lätt... denna chokladtårta som farmor en gång bjudit på var nämligen en fryst tårta. :o) Och inte sätter jag emot....

Min son blev alltså 8 år i vintras, januari närmare bestämt. Det tog mig med andra ord över 3 månader att få ihop en layout från hans kalas :o) Men bättre sent än aldrig heter det ju :o) Lite av min sommar längtan kan nog anas i denna layout där jag använt mig av papper från My LittleShoBox och Octorber Afternoon. Bilden blev tyvärr ingen vidare... I verkligheten är färgerna bättre.

Nu blir det inte pyssel på en vecka. Ska iväg på arbetsresa till Umeå och kommer hem först på fredag. Har nog aldrig varit så många dagar borta från sonen.... Jag kommer att sakna honom enormt mycket men jag misstänker att han och mannen min kommer att njuta av att vara bara hemma bara de två :o)

Ha det bäst!

5 kommentarer:

  1. Jag gillar inte att vara borta fr familjen så länge, men måste man så måste man..

    Tårtan vi åt igår var bakad på Arvids önskemål, den var helt ägg o mjölkfri, inte direkt den godaste tårta man ätit.. Men men han verkade nöjd :)

    Kram

    SvaraRadera
  2. Vilken härlig LO du skapat... man blir så glad! Förstår att du kommer att längta hem till sonen... ha en bra vecka så gott det går! Kramizar

    SvaraRadera
  3. Vilken härlig LO du har gjort!

    SvaraRadera
  4. En jättefin LO!
    Ha en riktigt trevlig helg med familjen nu,
    Kram Annelie

    SvaraRadera
  5. Hej igen!
    Titta gärna in hos mig när du har tid, där finns nåt till dig om du vill ha :)
    Kraaam!

    SvaraRadera

Tack för din kommentar!