söndag 31 mars 2013

Hål i staketet


Medan påsken ännu är här så passar jag på att visa mitt sista påskkort som jag visade i Phunnyface bloggen häromdagen.

Jag hade en väldigt bra bild på kortet i huvudet men det är inte alltid så lätt att förverkliga :) Ville få fram känslan av en busig kyckling som norpat ett ägg som hen smiter med genom ett hemligt hål i staketet :)


Och här en bild på när det hemliga hålet i staketet åker upp och kycklingen smiter ut :)


Trevlig fortsättning på påsken!

Och du, missa inte ett ryckande färskt nummer av nättidningen Allt om Scrap. Hela 43 sidor med inspiration.

3 kommentarer:

  1. Haha, jag spanade in detta kort i veckan och det är för härligt!!!! du har verkligen lyckats med kycklingen här tycker jag =)
    Men fy då, att ni tar sprutor varje dag....och här klagar vi på en gång varje vecka. Vilken bedrift ni gör varje dag, men det är ju så att har man inget val så har man inte och då lär man sig leva med det, eller hur. Tänk vad tur att vi har denna underbara hobby att fokusera på istället för sjukdomarna hela tiden =)
    Kramiz på dig!!

    SvaraRadera
  2. Hej Päivi
    Ohhh så underbart kort....du har lyckats jättebra för kycklingen ser så busig ut :) Du hittar alltid på det där lilla extra finurliga som gör dina kort och layouter så unika... Önskar dig en fin resterande Påskhelg! Kramizar Susanne

    SvaraRadera
  3. Åh så läckert påskkort!! Fick ett stort leeende när jag såg det! Hoppas du haft en bra start på veckan. Kram

    SvaraRadera

Tack för din kommentar!