torsdag 18 mars 2010

Baby kort


Det har mesta dels blivit smycken för min del på senaste tiden. En del av gamla format, men några nya. Tyvärr har jag ju inte tagit foton på de nya jag gjort och har hunnit sälja dem så nu är det för sent... Men det är sååå kul att mina smycken har varit uppskattade och har t o m börjat hitta ut i landet :o)

Ett kort har jag dock hunnit göra, detta lite för brokiga baby kort gjorde jag igår till en kompis som ska och hälsa på en liten liten kille i helgen. Man ska inte fota på kvällen vet jag, detta är taget vid 21 tiden och det syns :o) Härligt när det blir sommar, då spelar det ingen roll vilken tid på dygnet man fotar :o)

Ha det så bra allihop!!! I morgon är det fredag, YES!!!!

2 kommentarer:

  1. Tack söta för din kommentar, så kul att höra att du också blivit inspirerad av måttband. Grymt bra tips med ikea måttband ska jag tänka på nästa gång vi är där :)

    Vilket ljuvligt baby kort, perfekt för en liten kille ♥
    Ha en toppen fredag!

    SvaraRadera
  2. Fint kort, roligt att du får sälja av dina alster, så får du pyssla ännu mer!

    SvaraRadera

Tack för din kommentar!