söndag 21 mars 2010

Smyckes sändning på väg "söderut" :o)


Jag har för ett tag sedan beställt en display för att ha mina smycken på och för att enklare kunna fota dem. Tror ni jag har den hemma.... Näpp den är på jobbet... Just nu är den dessutom tom, så den gör nog inte så mycket nytta där...

Jag har en härlig arbetskompis på annan ort som tagit på sig att sälja lite av mina smycken. Visst är hon snäll! Så om just DU har köpt ett smycke av henne skriv gärna en kommentar hos mig. Det skulle vara underbart att få veta om de fått ett nytt hem :o)

Inte nog med att en arbetskompis till mig ska sälja (och har redan tidigare sålt) så har även min sons underbara "fröknar" sålt. Jag är verkligen tacksam och vill säga ett stort TACK till "fröknarna" och min arbetskompis.

Ha en riktigt underbar söndag! Vi far nog snart ut och åker skidor :o)

2 kommentarer:

  1. Jag har oxå varit ut i spåret o känner mig alldeles mör nu..det var nog min tyngsta runda i år.

    Jättekul att du får sälja dina smycken, o vad många du har producerat!

    Jag är så dålig på anv smycken annars hade jag köpt en åt mig själv.

    Kram Malin

    SvaraRadera

Tack för din kommentar!