söndag 21 mars 2010

Jag älskar tulpaner!!!


Visst är det härligt med tulpaner!!! De är nog min absoluta favorit blomma. Samtidigt som jag tycker att det vore härligt att kunna köpa av dem året om så är det härligt just då de börjar komma ut i blomsterbutiker den här årstiden. För kanske man skulle ledsna på dem om man hade dem året om? Hur som helst, alla vet vi hur tulpaner ser ut men kan inte låta bli att visa mina för jag tycker att de är såååå fina i min läckra Aalto vas. Och kan ni tänka er, jag tog rosa tulpaner denna gång. Jag köper absolut inte ofta rosa tulpaner :o) Men visst är de fina!!!!

1 kommentar:

  1. När jag såg ditt inlägg rusade jag ner i matkällaren för att hämta upp mina tulpaner som jag brukar övernatta där..

    Där nere sprider de ingen glädje.

    Tulpaner ger hopp om vår o sommar.

    SvaraRadera

Tack för din kommentar!