onsdag 26 september 2012

Mera mist


Jepp ännu mer mistande har det blivit :) Jag har som svårt att få till det med lite mist så det blir istället en massa mist :D Även denna gång, precis som i inlägget nedan, har jag använt mig av vit cardstock som bas. Denna layout är jag riktigt nöjd med, antagligen för att det är färger som jag verkligen gillar :D

En liten butik har en utmaning nu i september som har temat Stämpel, färg, färg, färg med fri tolkning på det. Och detta är min tolkning, all mist och de färgstarka biljetterna får stå för färg och stämplar har jag faktistk använt mig av 5 olika även om de är lite svåra att se kanske :) Utmaningen hittar du här.

Ha det bäst!

2 kommentarer:

  1. Den är underbar!!! Härliga färger och som går så bra ihop med fotot.
    Snart är det dags =)... Har inte kommit på nå till Ina men hon gillar vin och godis ;)... Och 20 år är hon juh!
    Jag åker upp på freda efter jobbet... är då i Piteå vid 9 på kvällen. När tänkte du åka? jag lär väl ringa dig nästa vecka =)

    Kramiz Maja

    SvaraRadera
  2. Härligt LO. Kul att du är med och leker i ELBs tävling:-)

    //Marja

    SvaraRadera

Tack för din kommentar!