söndag 2 september 2012

Mumsiga hamburgare


Återigen har jag inspirarats av Veckans skiss och hakar på för tredje veckan på raken :) Layouter blir det inte så ofta jag för som jag skulle vela men denna skiss kände jag bjöd in mig till en layout och inte ett kort. Här hittar du skissen.

Fotot är tagen när vi var ut och semestrade för en månad sedan. Vi var och åt riktigt riktigt mumsiga hamburgare i en härlig 50-tals inspirerad restaurang.

Har använt mig av Echo Parks papper från kollektionen Happy Days. Passade så bra till detta foto tycker jag :) Ja och lite Timpans washi tejp har också fått hamna på layouten :)

Ha det bäst!

13 kommentarer:

  1. Vilken super härlig layout!

    KRAM SUSY

    SvaraRadera
  2. Hihi, vad fräck den rosa bilen är som sonen fått hamburgaren i =)

    Ren och snygg LO med kortet verkligen i blickfång!
    Jag gillar att du fångat ett "vanligt" projekt (äta) att ta kort och scrappa....även fast ni var på semester. Blir lätt att man tar på sevärdigheterna bara och glömmer det enkla och roliga......fast här var ju i och för sig bilen väldigt fräck förstås =)

    Kram på dig!!

    SvaraRadera
  3. Great LO! Loving the use of white space and the clusters!

    SvaraRadera
  4. men du...vilken grym LO!!! Den tilltalar mig otroligt mycket!!

    SvaraRadera
  5. Du är grym! Jag postade min RAK till dig idag. Dyker nog upp i din brevlåda imorgon ;)

    SvaraRadera
  6. Färgglatt och läckert! Du har en jättehärlig stil! Den här gillar jag mycket!

    SvaraRadera
  7. Supermumsig LO, läckra färger, stilrent men ändå fullt av fina detaljer! De hängande vimplarna med knappen gillar jag jättemycket!

    Låter som om ni hittade en riktig guldgruva på semestern med fin miljö, nästan så att jag blir hungrig såhär på morgonkvisten :)

    Ha det så gott!

    Kramar

    SvaraRadera
  8. Vilken mumsigt härlig LO =)

    KRAM MAJSAN

    SvaraRadera
  9. Jättefräck tolkning, du är så duktig!! Många detaljer:-)Tack för ditt bidrag till oss!!
    //Marja

    SvaraRadera
  10. supersnygg layout, älskar alla detaljer

    SvaraRadera

Tack för din kommentar!