torsdag 27 september 2012

Utmaning hos 100% Norr


Är verklig inne i en utmaningsperiod igen :) Har flera projekt på g, få se vad jag hinner, månaden är ju snart slut :) Denna gång hakar jag på utmaningen hos 100% Norr där utmaningen löd (denna text är "lånad" härifrån): Skapa ett monokromiskt alster, alltså ett alster i endast en färg. Jag sätter lite tvist på det, du får använda en acentfärg. Foto/stämpel motiv i färg är okej och text i svart och vitt är också okej.

Så här är mitt bidrag. Hoppas jag fått till det rätt :) "Bubblan" är en stämpel från Stämpelkällan.

Ha det bäst!

6 kommentarer:

  1. Gokväll!

    Det är roligt med utmaningar, fast jag tar sån tid på mig att jag sällan hinner vara med =)

    Detta kortet var jättesnyggt!!
    Pappret är underbart, gillade jag massor =)
    Bilen = så snyggt och älskar ditt färgval att sätta till!!!

    Här hemma ligger pysselverkstaden nere totalt. Det tapetseras om och jag håller en tumme för att det skall bli klart imorrn....lite tveksam börjar jag dock bli när jag kommer hem och inte tycker det hänt så mycket som jag hoppats på.......men de som tapetserar kan väl det där så hoppas det går fort imorrn för nu vill jag ha fram mina pysselsaker igen =)

    Nu har vi kommit ända till torsdag igen så jag önskar dig ett litet för tidigt trevlig helg redan nu!!!!

    Kramiz

    SvaraRadera
  2. Men guu såå himla snyggt, du har ju verkligen fått det så läckert och bilen WOOW så snyggt färglagd, gillar massor :)

    KRAM MAJSAN

    SvaraRadera
  3. Härligt kort! Läckert med bubblan. Lycka till i tävlingen.
    Pippin/100% NORR

    SvaraRadera
  4. Jag drömde alltid om att ha en egen bubbla. På sätt vis har jag liksom du, en i mina ägor nu! Kanske inte precis vad jag en gång drömde om, men men...Mycket läckert kort. Gillar bakgrunden. Är det ett papper? Kul att du vill delta i vår utmaning hos 100 % Norr.

    SvaraRadera

Tack för din kommentar!