fredag 12 mars 2010

Blått och Rock


Sportlovet fortsätter för oss än idag. För en timma sedan hade vi -17 grader och nu -13, så vi väntar lite med att gå ut. Men det är strålande solsken så det blir nog riktigt bra till dagen.

Under tiden ska jag visa er ett kort jag gjorde häromdagen. Nu är jag "tillbaka i mina färger" :o) Visade för ett tag sen ett rosa kort. Av någon anledning har jag alltid haft svårt med just den färgen. :o) Tur vi har en pojke, hade vi fått en flicka hade den stackars flickan antagligen alltid fått bära blått, grönt, svart.... Nåja, jag tycker faktiskt rosa är riktigt fint och gulligt men jag är själv dålig på att använda den färgen. Och det gäller överallt så väl i inredning, mina kläder som mitt skapande :o)

Ha det bra gott folk!!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för din kommentar!